Het doel van de Week van het Werkgeluk is om  zoveel mogelijk mensen tijdens (en voor én na) de Week van het Werkgeluk aan de slag te laten gaan met het thema. Omdat dat de wereld een beetje beter maakt. Gelukkige medewerkers maken gelukkigere klanten, zijn  minder ziek, maken sterkere organisaties.  Maar gelukkig zijn op je werk maakt je thuis ook leuker. Als ouder, als vriend, als buurman.. Gelukkig zijn op je werk heeft grote impact op je leven. En daar kan in Nederland (en ook in de rest van de wereld) nog best wat meer aandacht voor komen, vinden wij (en dat is een understatement ;-))

Kortom, aandacht voor werkgeluk is  nodig. In zoveel mogelijk organisaties.  Dat doen we dus niet alleen, dat doen we met zoveel mogelijk mensen. Wil jij ook helpen dit belangrijke thema onder de aandacht te brengen in jouw organisatie? Doe dan mee! Hoe?

Organiseer in jouw organisatie iets om werkgeluk op de kaart te zetten. In de toolbox vind je een checklist met ideeën, materialen en tips. Klik hier voor toolbox. Of neem contact met ons op, we denken graag met je mee (mail naar fennande@happyoffice.nl en maartje@happyoffice.nl). Als je jouw event deelt via de website weekvanhetwerkgeluk.nl laat je aan de wereld zien waar jullie als organisatie mee bezig zijn. Goed voor je employer brand en vooral goed voor de trots en betrokkenheid van je medewerkers. Je kan je hier aanmelden.

Is jouw organisatie al volop bezig met werkgeluk en wil je jullie best practice delen? Daar worden we blij van! Stel dan je deuren open en organiseer een bedrijfsbezoek, rondleiding of open-stand-up om zo ook anderen te inspireren en jezelf als employer brand te laten zien. Wanneer je jouw activiteit hier aanmeldt, vermelden we deze op de site. Je regelt zelf het bedrijfsbezoek en bepaalt ook zelf of je er geld voor wilt vragen of niet. Tickets kan je bijvoorbeeld laten verlopen via eventbrite.nl.

Verder kan je de wereld laten weten dat jij werkgeluk belangrijk vind door het Manifest te ondertekenen en dat aan je netwerk te laten weten, kan je ambassadeur worden, naar de Unconference komen (je kunt je hier aanmelden) of partner worden van de Week van  het Werkgeluk. Mail ons over de voorwaarden (fennande@weekvanhetwerkgeluk.nl)

 

Fennande van der Meulen

Author Fennande van der Meulen

More posts by Fennande van der Meulen

Leave a Reply

* Checkbox GDPR is verplicht

*

Ik ga akkoord