Skip to main content

Facilicom Group, een van de grootste werkgevers van Nederland, vindt werkgeluk belangrijk. De facilitaire dienstverlener vindt het zelfs zo relevant dat ze gouden partner zijn geworden van de Week van het Werkgeluk 2019. Daar zijn we blij mee, want de impact van Facilicom Group op de samenleving is groot. Niet alleen beïnvloeden ze het werkgeluk van de ruim 31.000 Facilicommers zelf, maar ook dat van hun klanten. Niet voor niets luidt hun slogan: Happy People make Happy People. Met het support van Facilicom Group zijn we weer een stap dichter bij ons doel: Werkgeluk in Nederland normaal maken.

Logische focus

Al ruim vijftig jaar besteedt Facilicom Group aandacht aan het welzijn en de tevredenheid van haar werknemers. Het is een logische focus voor het facilitaire familiebedrijf, meent CEO Geert van der Laar. “Werken aan werkgeluk zit in ons DNA. Onze mensen zijn bijvoorbeeld cateringmedewerkers die met een grote glimlach een lunch serveren, gastvrouwen die bezoekers hartelijk ontvangen, thuishulpen die de dag van ouderen kleuren en beveiligers die zorgen dat mensen zich veilig voelen. Iets betekenen voor anderen, het verschil maken; dat is waar onze medewerkers ’s ochtends hun bed voor uitkomen. En wij willen op onze beurt dus ook iets betekenen voor onze mensen: verbinding, veiligheid, ruimte en vrijheid om te ontwikkelen. Kortom, het belang van werkgeluk is onomstotelijk bewezen en daar zetten we vol op in. Logisch dus ook om ons als Gouden Partner aan de Week van het Werkgeluk te verbinden.” Benieuwd hoe Facilicom Group dat doet? Ga voor meer informatie naar www.facilicom.nl/werkgeluk

Maartje Wolff

Author Maartje Wolff

More posts by Maartje Wolff

Leave a Reply

* Checkbox GDPR is verplicht

*

Ik ga akkoord